"t is bijna zover......

14 september 2012 - Eindhoven, Nederland

Jaja,"t is bijna zover,de grote countdown is begonnen.Zo heb je nog nachtdienst (een jetlag heb ik dus al) en zo zijn we de uurtjes aan 't aftellen.Morgenvroeg komt onze vaste chauffeur Kees ons halen om ons in Dusseldorf te dumpen voor de vlucht naar Miami (alvast bedankt KEES:-)))

"t bolletje is weer glimmend geschoren en Miranda's bolletje verblind weer met de nodige Neonkleuren.De koffers zitten vol,Dollars en creditcards,yep,check check dubbelcheck.Geld is overgemaakt naar de rekening( 2 jaar geleden kwam ik in 't vliegtuig erachter dat ik DAT ff vergeten was,en een ezel...??)

Deze keer heb ik niet alles volgepland en staan  alleen het zwemmen met de dolfijnen in DISCOVERYCOVE  en 't snorkelen met de MANATEES vast.Verder heb ik vorige week toch maar Graceland (Elvis) in Memphis geboekt (we zijn dr op een zondag dus druk).Ziplinen in de Smokey Mountains staat ook op 't verlanglijstje ,maar na 3 mislukte pogingen om te boeken via de site heb ik net nog ff met Gatlinburg gebeld en besloten om aldaar maar wat te regelen.

Ons eerstvolgende bericht zal hoogstwaarschijnlijk vanuit Miami Beach zijn ,veel leesplezier de komende weken,laat die reacties maar komen (hebben wij ook wat te doen in 't geval van een Hurricane!!)

Ik zou zeggen Welcome to  MIAMI..........

1. Vic en faatje:
    14 september 2012
    Hoi Schatjes, wij wensen jullie een hele fijne vakantie en we kijken uit naar de spannende verhalen. Alvast een goeie vlucht met braadworst en warsteiner. De groeten.
  2. Corianne:
    14 september 2012
    Hééle fijne vakantie!
    Ben weer benieuwd naar de leuke verhalen.
    Groeten Corianne
  3. Onno:
    16 september 2012
    Ik kan niet wachten op weer een overvloed van met cynisme doordrenkte reisverslagen. Geniet er volop van.
    Groet vanuit een overweldigend New York, Onno en Esther
  4. Henry:
    16 september 2012
    Hey ,Onno in New York? Toe maar:-))Iets te vieren?,leuk dat jullie ons gaan volgen.Ik zal 't netjes houden deze keer..(("t is nu 2.30 1e nacht en de jetlag doet al goed zn werk:-))