DAG 32 he daar drijft mn schoen!!!!

16 oktober 2012 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Yep 't is zover na een probleemloze vakantie is t dan toch nog zover.vanmorgen wakker geworden met dik 10 cm water in de kamer.ik zie mn schoenen voorbij drijven .de laptop lag naast t bed,die kan weggegooid worden.de koffers,,,,volgelopen met water .morgen gaan we weg en alle kleren zijn zeiknat.alle reisboeken en alles van papier hebben we al weggesmeten.blijkt dat t toilet is overstroomt vanwege de regenval van 2 dagen geleden.Fotocamera is nog heel alleen alle accus en oplaadspullen zijn naar de gallemiezen.Overal fotos van gemaakt en interpolis gebeld. De binnenviering heb ik ook al uit de koffers getrokken ,anders zijn die morgenvroeg bij vertrek ook nog niet droog.schoenen weggepleurd en de rest van onze kleren zitten nu in 2 drogers.De schade is aanzienlijk,aangezien mn laptop helemaal kaduuk is ,is dit de laatste update van deze vakantie(dit doe ik via mn iphone,niet echt handig!!!!).Als we terugzijn die ik nog wel ff een kleine update vd laatste dagen.Bedankt voor t lezen en de (veel te weinige reacties:-)). )
See you in Eindhoven

1. Mam enpap:
    16 oktober 2012
    wat een akelige afsluiting van een fijne vacantie
    sterkte en tot donderdag
    houdoe
  2. Henry:
    Komt goed,bedankt
  3. Danielle Verhagen:
    16 oktober 2012
    Geniet er nog van saampjes,en ik hoor de verhalen wel onder het genot van un pilskuh!!Goeie vlucht,en tot gauw..
  4. Marian ramone:
    17 oktober 2012
    He balen zeg! Hopelijk wordt de schade helemaal vergoed. Goede reis nog en tot gauw!
  5. Ed Sander:
    17 oktober 2012
    Ondanks de reactie van het hotel lijkt me dat ze wel degelijk (mede)aansprakelijk zijn indien ze gasten niet hebben geïnformeerd over dit risico. Hebben ze dat op de een of andere manier (mondeling, informatiebord, hotel directory, etc) gedaan?
  6. Henk:
    17 oktober 2012
    Hopelijk wordt dit goed opgelost !!! Ik wens jullie een goede terugreis ! En Henry ... die vliegtuigstoelen zijn echt nie smaller geworden, da lijkt maar zo ;-)
  7. Annie en joop:
    17 oktober 2012
    jammer van die laatste dagen.
    hopelijk komt het met de spullen nog goed.
    tot donderdag en een goede thuiskomst.
    groetjes